Predstavte si liečivú silu bylín, kvetov a rastlín, ktorá sa spojí do voňavej kozmetiky. Mydlá, balzamy, parfumy… Ak ste boli niekedy v Taliansku a vyskúšali ste tamojšiu obľúbenú kozmetiku L´Erbolario, možno ste si po návrate hovorili: ako to, že ešte nikoho nenapadlo dovážať ju k nám?
Áno, spojenie nádhernej vône a sily liečivej prírody, to je talianska kozmetika L´Erbolario, ktorá konečne dorazila aj na Slovensko. Svoju prvú predajňu otvorila v bratislavskom nákupnom centre Avion Shopping Park.
Boli sme pri tom my, ale napríklad aj obľúbená herečka Helena Krajčiová, ktorá sa stala na Slovensku jej ambasádorkou.
“Prírodná kozmetika založená na skutočnom ekologickom princípe je niečo, čo mi je naozaj blízke. Mala som možnosť vyskúšať niektoré produkty a svojím zložením, vôňou a v neposlednom rade aj účinkom sú skutočne jedinečné,” tvrdí Helena Krajčiová.
Prezradíme, že ju oslovila aj línia detskej kozmetiky L’ERBOLARIO – veď Helena čoskoro porodí ďalšie bábätko, takže k dcérke pribudne súrodenec. “Áno, ako matka, ktorej záleží aj na zdraví pokožky dieťaťa, musím oceniť najmä rad detskej prírodnej kozmetiky tejto značky.”
Značková kozmetika L’Erbolario
L’ERBOLARIO je rodinná značka, ktorá vznikla v roku 1978. V predajni bude k dispozícii vyše 600 ekologických produktov na prírodnej báze. Práve ten ekologický rozmer je úžasný a tlieskame – výrazne túto značku odlišuje od konkurencie. Ochrana životného prostredia je totiž hlavnou filozofiou značky, ktorá má svoje zastúpenie v mnohých krajinách sveta a jej produkty sú oceňované pre svoju jednoduchosť, účinnosť a čistotu.
Značku L’ERBOLARIO založili manželia Franco Bergamaschi a Daniela Villa v talianskom mestečku Lodi. Vášňou oboch bola už vtedy príroda, ktorou sa inšpirovali pri tvorbe svojich produktov. Liečivé schopnosti lúčnych kvetov, bylín a rastlín, výťažky z ruží, levandule či zimolezu premenili na unikátne parfumy, oleje, mydlá, balzamy či jedinečné vône pre domácnosť.
„Jedinečnosť našich produktov tkvie v ich ekologickom rozmere. Všetky prípravky spájajú v sebe najlepšie bylinkárske metódy s najmodernejším kozmetickým výskumom a podliehajú prísnym kontrolám a testovaniam na Univerzite v Pavii,“ povedala nám Barbora Balašovová, majiteľka licencie pre značku L’ERBOLARIO na Slovensku, ktorá prevádzkuje aj predajňu v nákupnom centre Avion.
Rada vám tam poradí nielen s výberom najvhodnejšieho produktu, ktorý môžete otestovať, ale vysvetlí aj jeho zloženie a účinky.
Značka plná ľudskosti
Značka L’ERBOLARIO však nezosobňuje len filozofiu ekológie a ochrany životného prostredia. Má aj ďalšie rozmery, ktoré sú zatiaľ v súčasnej dobe vzácnejšie, no mali by byť súčasťou každej firmy.
Veď posúďte:
- spoločnosť sa zasadzuje o princípy rovnosti v pracovnom procese
- nerealizuje testovanie produktov na zvieratách
- pri výrobe využíva energiu z obnoviteľných zdrojov
- podporuje projekt 10-tisíc záhrad v Afrike
- nezneužíva pracovnú silu v krajinách tretieho sveta
- využíva recyklované a ďalej recyklovateľné obaly, vrátane plastov
- pri marketingu nevyužíva s ohľadom na životné prostredie príbalové letáky a mnohé, „nezmyselné“ propagačné materiály
Okrem toho predstavuje L’ERBOLARIO každú sezónu novú kvetinovú grafiku, ktorá je z hľadiska vizuálnej identity pre túto značku typická.
— PR článok —