Ktoré vlastnosti z vás urobia v pracovnom tíme hviezdu?

Pinterest LinkedIn Tumblr +

Doba nie je jednoduchá a pre stále horšie podmienky bude aj každé jedno odvetvie viac či menej zasiahnuté. Odrazí sa to na menšom počte zákazníkov a nižších ziskoch. Prvé, čo bude musieť zamestnávateľ urobiť, je zvážiť množstvo nákladov, ktorými je aj počet pracovných miest a ľudí, pracujúcich vo firme. To znamená, že ak si chcete svoje miesto udržať, mali by ste vedieť zamestnávateľa zaujať.
My vám prezradíme, ktoré vlastnosti a schopnosti by vám v tom mohli pomôcť.

 

Zodpovednosť a záväzok k rastu

Pre úspech je dôležité nielen splniť si svoje povinnosti, ale aj vidieť seba a spoločnosť v perspektíve a posunúť sa smerom k tejto vízii. Určite vám v tom pomôže zodpovednosť a chuť pracovať ešte viac a lepšie. Dobrou správou je, že s pomocou nových mobilov Samsung alebo inej modernej techniky to určite zvládnete nejaký čas aj z domu.

 

Komunikačné schopnosti a empatia

Schopnosť porozumieť ostatným a nájsť s nimi spoločnú reč pomáha predávať. Ale nie je to len tak jednoduché, pretože mnohé spoločnosti fungujú aj na zahraničnom trhu. To znamená, že okrem klasických komunikačných schopností potrebujete aj tie cudzojazyčné. Krátky jazykový pobyt na Malte by vám v zdokonalení týchto schopností mohol pomôcť. Aj vďaka nemu potom môžete lepšie argumentovať a prezentovať to, čo robíte.

Prečítajte si tiež
Na pracovnom pohovore sa vyhnite týmto chybám.

 

Dôslednosť

Podstatou konzistencie akéhokoľvek úspechu je schopnosť považovať procesy za reťazec súvisiacich prvkov a spoločnosť za jeden organizmus. Nech sa stane čokoľvek, musíte pochopiť príčinu incidentu, pochopiť, čo vás prinútilo podniknúť nesprávne kroky, zmeniť pracovnú schému, algoritmus akcií a myslenie tímu. K tomu je potrebné vyvinúť aj pozorovanie a vedieť sa do situácie  vcítiť.

 

Optimistický prístup a iniciatíva

Zlyhania sú v podnikaní bežnou rutinou a počas nevyhovujúcej ekonomickej situácie to platí dvojnásobne. Ako sa nevzdať, ak sú okolnosti proti vám? Najlepším spôsobom je nájsť v situácii výhodu. Sú tu vždy, ak nie v súčasnosti, tak spätne alebo perspektívne. Povedzte o nich svojmu tímu v jasných farbách. Hovorte s presvedčením a vaša dôvera bude rásť a perspektíva sa zmení.

— PR článok —
Foto: Pexels.com


Zdielať

About Author

Komentáre sú uzavreté.