Rakuten Viber štartuje kampaň proti hladu vo svete

LinkedIn

Komunikačná platforma spolupracuje s humanitárnymi organizáciami, ktoré sa angažujú v boji proti hladu, pre používateľov otvára komunitu a uvádza samolepky. 

Rakuten Viber, jedna z popredných svetových komunikačných aplikácií odštartovala kampaň na podporu humanitárnych organizácií bojujúcu proti hladu vo svete, ktorý v súčasnej dobe ešte viac prehlbuje pandémia COVID-19.
Viber uvádza samolepky a komunitu, ktoré sa venujú práve tejto téme. Cieľom je spojiť používateľov, zamestnancov a partnerské humanitárne organizácie ako Medzinárodný červený kríž, Medzinárodná federácia spoločnosti Červeného kríža a Červeného polmesiaca (IFRC), World Wide Fund (for Natureú, WWF, UNICEF, U-report a Medzinárodná organizácia pre migráciu.

 

Štvrť miliardy ľudí na hranici hladu…

Pandémia COVID-19 narušila chod takmer všetkých inštitúcií a odvetví. Platí to rovnako pre zásobovanie potravinami, ktoré je životne dôležité. Podľa odhadov Organizácie spojených národov (Svetový potravinový program WFP) z tohtoročného apríla, je na svete minimálne 265 miliónov ľudí, ktorí sa v roku 2020 dostanú na hranicu hladu. Toto číslo je minimálne dvakrát väčšie než pred rokom a Viber sa hlási k aktivitám, ktorých cieľom je tento trend zvrátiť.

viber kampaň boja proti hladu

 

Ako môžete pomôcť?

V rámci vzdelávacej komunity „Fight World Hunger Together“ sú súčasťou projektu aj samolepky v angličtine. Komunita je prvou iniciatívou svojho druhu a jej cieľom bude informovať jej členov o tom, ako môžu meniť svoje návyky týkajúce sa spotreby jedla, nakupovania, varenia alebo ako môžu pomôcť ľuďom, ktorí trpia nedostatkom.  Okrem toho ich samozrejme bude informovať o faktoch týkajúcich sa hladu vo svete.

Obsah budú spoločne tvoriť Viber a humanitárne organizácie, ktoré majú na Viberi tiež svoje vlastné kanály. Ľudia tiež môžu prispieť tým, že si stiahnu samolepky, pretože všetky príjmy z nich pôjdu relevantným humanitárnym organizáciám. Okrem toho dáva Viber možnosť aj tým, ktorí nemôžu prispieť. Projekt podporia jednoducho tak, že do novej komunity pozvú priateľov a rodinných príslušníkov. Akonáhle bude mať komunita 1 milión členov, venuje Viber humanitárnym organizáciám 10 000 dolárov.

“Svet sa mení rýchlejšie než kedykoľvek predtým a COVID-19 robí zraniteľné časti svetovej populácie ešte zraniteľnejšími. Jedným z najväčších následkov pandémie COVID-19 je nedostatok jedla a narastajúci počet osôb zasiahnutých hladom. A Viber sa nechce len tak nečinne prizerať,” povedal  Djamel Agaoua, CEO Rakuten Viber.

Najnovšie informácie o aplikácii Viber sú vždy pripravené v oficiálnej komunite Viber Slovakia. Tu sa dozviete novinky o nástrojoch v aplikácii a môžete sa tiež zúčastniť zaujímavých ankiet.

vyučovanie na diaľkuPrečítajte si tiež
Ako zvládnuť vyučovanie na diaľku a bez problémov?

O platforme Rakuten Viber
Rakuten Viber spája ľudí. Nezáleží na tom, kto sú, alebo odkiaľ sú. Naša celosvetová užívateľská základňa má prístup k celému radu funkcií, ako sú individuálne rozhovory, videohovory, skupinové zasielanie správ, novinky a diskusia so svojimi obľúbenými značkami a celebritami. Našim užívateľom prinášame bezpečné a slobodné prostredie na zdieľanie svojich emócií.
Rakuten Viber je súčasťou Rakuten Inc., svetového lídra v oblasti e-commerce a finančných služieb. Je oficiálnym komunikačným kanálom FC Barcelona a oficiálnou aplikáciou na zasielanie správ a telefonovanie pre Golden State Warriors.
Pridajte sa k Viberu a užite si najlepší komunikačný zážitok na svete!
Zaujímajú vás ďalšie informácie o Rakuten Viber? Nájdete ich v brand center.

— PR článok —
Foto: Rakuten Viber


                                                                       Páčil sa ti článok? Pošli ho ďalej!

About Author

Redakcia