Všetci milovníci Avengers by sa mali mať na pozore! Svet Marvel a jeho ikonické postavy ožívajú vďaka značke Coca-Cola a jej limitovanej edícii pripravenej pri príležitosti stého výročia Disney. Superhrdinovia čakajú nielen na obaloch plechoviek a fliaš, ale aj v skutočnom svete kúziel, kam sa teraz môže pozrieť niekoľko z vás. Coca-Cola a Disney spúšťajú spotrebiteľskú súťaž, ktorej hlavnou výhrou je zájazd pre štyroch šťastlivcov a ich rodiny.
Stačí si kúpiť nápoj Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite alebo FuzeTea a zapojiť sa do súťaže o epické ceny v Coke aplikácii. Hlavnou výhrou je totiž práve výlet do Avengers štúdia v Disneyland® Paris. Nepremeškajte šancu uvidieť na vlastné oči neohrozeného Iron Mana, Kapitána Ameriku alebo prvotriednu agentku Čiernu vdovu.
Ako na to?
Naskenujte QR kód z obalu fliaš či plechoviek, zadajte PIN spod viečka a skúste vyhrať niektorú zo stoviek odmien. Spektrum cien je však oveľa širšie a ponúka množstvo výhier. Súťažiť sa bude aj o ceny pre filmových nadšencov, ktorí určite ocenia otočný televízor či prenosný projektor Samsung, alebo popkornovač, vďaka ktorému nezostane žiadny filmový zážitok bez správneho občerstvenia. Podrobnejšie informácie o súťaži nájdete tu.
V Avengers kampuse v Disneyland® Paris sa návštevníci stretnú so všetkými ikonickými hrdinami, ktorí aktuálne hľadajú nových regrútov do svojich tímov. Vďaka najnovším technológiám sa môžete aj vy preniesť do Marvel misií a zachrániť svet pred intergalaktickou hrozbou. Tento výlet bude nezabudnuteľný a v malých aj veľkých návštevníkoch určite zanechá jedinečný zážitok.
Prečítajte si tiež
Hobbiton na Novom Zélande.
Vstúpte do čarovnej dedinky z Pána prsteňov.
Na správnu vlnu je možné naladiť sa vďaka špeciálnej edícii plechoviek, ktoré zdobí 6 superhrdinských znakov. Tento dizajn určite ocenia nielen fanúšikovia Marveloviek, ale aj zberatelia. „Veríme, že unikátne partnerstvo medzi značkami Coca-Cola a Disney poteší všetkých našich zákazníkov rovnako, ako potešilo nás. V Coke aplikácii spúšťame jednu z najväčších súťaží a do Disneyland® Paris pôjdu spolu s víťazmi tiež známe tváre,“ dopĺňa Mária Drotárová, brand manažérka spoločnosti Coca-Cola pre Českú republiku a Slovensko.
„Keď ma Coca-Cola oslovila s tým, že by som mal byť súčasťou kampane Coke & Marvel a dostať tak príležitosť navštíviť Disneyland Paris, bol som nadšený. Kombinácia superhrdinov, super nápojov a skvelého výletu ma nadchla. Verím, že rovnakú radosť budú mať aj všetci filmoví nadšenci, pretože aj oni majú vďaka súťaži Coca-Cola možnosť pozrieť sa do Disneyland® Paris,“ hovorí známy slovenský influencer Expl0!ted, ktorý sa tiež zúčastní celej kampane.
Stretnite svojich obľúbených superhrdinov a preneste sa do sveta Marvel. Stačí iba Coke aplikácia, QR kód z obalu fliaš či plechoviek, PIN spod viečka nápoja a aj vy môžete prežiť nezabudnuteľné dobrodružstvo.
TS, foto: Coca-Cola