4 tipy, vďaka ktorým zvládnete v práci každý deň

LinkedIn

Fráza „kancelárska práca“ je často spojená s niečím nudným, rutinným a nezaujímavým. Ak však poznáte niekoľko dobrých trikov, môžete si vytvoriť kanceláriu, v ktorej budete  tráviť svoj čas lepšie a bez zbytočných následkov na osobnom živote a šťastí.
Poďte sa spolu s nami na niektoré z nich pozrieť.

 

Pohyb je základ každého úspechu

Nepotrebujete žiadne štúdie vedcov na to, aby ste vedeli, že najviac výkonu dokáže váš mozog podať, ak ho uvediete do pohybu. A nielen mozog, ale celé telo. Preto nie je rozumné počas celých osem hodín v kancelárií len sedieť. Z času na čas svoju pozíciu a činnosť zmeňte na niečo viac fyzické.
Aj počas obyčajnej chôdze môžete vyriešiť mnohé, doteraz možno komplikované situácie a problémy. Vo vlastnom záujme na to myslite, pretože poloha v sede, za kancelárskym stolom a pri najlacnejšom notebooku s dostatočne veľkou obrazovkou, nie je pre naše telo z dlhodobého hľadiska vždy prirodzená.

 

Kontakt s prírodou

Zvýšenie produktivity a efektivity práce je ovplyvnené aj vizuálnym kontaktom s prvkami živej prírody. Zamestnanci obklopení bielymi nudnými stenami budú pracovať horšie ako tí, ktorí majú možnosť vidieť v kancelárii alebo cez krásny výhľad z okien rastúce čerstvé kvety a stromy.
Pomôže vám to potlačiť stres spojený s pracovnými úlohami a pokračovať pri zvládaní povinností v dobrej nálade. Takže okrem špičkovej techniky a multifunkčnej tlačiarne s výkonným tonerom Q2612A, budete vo svojom pracovnom prostredí potrebovať aj nejakú, ideálne nenáročnú, rastlinku.

zrak a práca na počítačiPrečítajte si tiež
Horší zrak a práca na počítači. Užitočné tipy.

 

Socializácia

Okrem prírody je pre nás prirodzené byť aj v neustálom kontakte s ľuďmi. Preto budete aj v práci šťastnejší, ak máte po svojom boku kolegu, s ktorým je možné komunikovať aj o viac či menej osobných témach.
Takéto rozhovory na ceste do jedálne alebo len počas prestávky zvýšia interpersonálne zručnosti a vnútorné duchovné pohodlie personálu. Čím väčší je počet známych v tíme, tým sa zamestnanci  cítia istejšie a efektívnejšie. Neostáva vám teda nič iné, ako sa pokúsiť o tom   presvedčiť aj v praxi.

— PR článok —
Foto: Shutterstock


                                                                       Páčil sa ti článok? Pošli ho ďalej!

About Author

Avatar