Dáta viac než pocity. Lepší spôsob, ako na kúpu auta

LinkedIn

Položte si túto otázku a úprimne si odpovedzte – rozhodovali ste sa pri kúpe svojho aktuálneho auta viac pocitmi, alebo dátami? Pokiaľ to bolo pocitmi, tak patríte k väčšine.
Stále platí, že mnoho ľudí sa pri výbere svojho vozidla rozhoduje skôr srdcom či náklonnosťou k značke, alebo momentálnou preferenciou. Je to však trochu škoda, pretože sa sami ochudobňujú o možnosť získať napríklad porovnateľne dobré auto, avšak za oveľa lepších podmienok a lepšiu cenu. Súčasným trendom je brať ohľad skôr na tvrdé dáta a fakty, a až potom na pocity. Skúsenosti prevádzkovateľov i klientov služby Carvago, ktorá tento rok úspešne vstúpila na slovenský trh, potvrdzujú, že má zmysel pozerať sa viac na čísla.

 

Viac za menej

Slogan „viac za menej“ často vídame v reklamných kampaniach, no v tomto prípade je to naozaj tak. Aj ľudia, ktorí majú záujem kúpiť sa auto, sa delia do rôznych kategórií. Prvou a najmenšou sú tí, ktorí majú jasne vyhliadnutý konkrétny model, pretože sú v tejto oblasti odborníkmi, prípadne zarytými fanúšikmi značky. Potom je tu skupina, ktorú zaujíma prioritne cena, a potom skupina, ktorá chce napríklad „nejaké SUV do mesta“ a má približný cenový strop.

Práve posledné dve skupiny sú pre našu tému zaujímavé. Ak by totiž nakupovali len podľa pocitov, možno by kúpili slabší model auta za viac peňazí, než lepší model za menej. Stačí si pozrieť online autobazár Carvago a rýchlo pochopíte, čo máme na mysli. Tam totiž namiesto pocitov hovoria tvrdé dáta, a zákazníci sa skutočne dostanú k lepšiemu autu, než by možno očakávali, a za nižšie finančné náklady.

 

Čísla hovoria jasnou rečou

V prípade konceptu Carvago je všetko riešené cez čísla a softvéry. Práve vďaka tomu sa zo 7 miliónov inzerátov dostane do ponuky len približne 10 %, čiže v jednej chvíli vidíte v ponuke 700 000 áut z rôznych krajín Európy. Prvotnú ponuku selektuje softvér, ktorý automaticky vyradí podozrivé či nerelevantné ponuky, a zostane skutočne len to najlepšie, čo je aktuálne k dispozícii.
Pokiaľ o auto prejavíte záujem, vyštartuje na miesto kvalifikovaný technik, ktorý zrealizuje kompletnú prehliadku s 270 kontrolnými bodmi. Ešte predtým, než sa rozhodnete pre kúpu, presne ako zákazník viete, do čoho idete, koľko vás to bude stáť, a aké auto s akými parametrami získavate.

myslite na auto...a na puklicePrečítajte si tiež
Vychytávky na auto pre lepší deň.

 

Trendy budúcnosti

Dá sa jednoznačne skonštatovať, že práve toto sú trendy budúcnosti v oblasti kúpy automobilov. Už je dávno prekonané to, že si najprv do auta musíte sadnúť, kým si ho kúpite. Dnes sa postupne a konečne aj v Európe práve vďaka službám ako Carvago rozbieha online predaj áut, pri ktorom všetko riešite z pohodlia domova. Ušetríte čas, peniaze i energiu, a auto získate aj za cenovo výhodnejších podmienok.

— PR článok —
Foto: ORION PRODUCTION / Shutterstock.com


                                                                       Páčil sa ti článok? Pošli ho ďalej!

About Author