Obliekate rady deti do známych značiek?

LinkedIn

Mali by sa deti vôbec obliekať značkovo? Aký je Váš názor?
Toto je téma, v ktorej sa mamičky často rozchádzajú. Jedna má v peknom obliekaní svojich detí záľubu a potrpí si len na obliekanie do známych značiek. Druhej je takmer jedno, čo má dieťa na sebe. A tretia je toho názoru, že treba vynosiť mikinu po bratovi, pretože sa synáčik aj tak zašpiní a po vonku je nových vecí škoda. Ako sa hovorí, s ničím to netreba preháňať, ale v podstate majú pravdu všetky.

U overených značiek sa dá spoľahnúť na kvalitu a nezávadnosť materiálov a prvotriedne spracovanie. Nevýhodou je ich trošku vyššia cena, ale v konečnom dôsledku môžete ušetriť. Navyše bude Vaša ratolesť vyzerať štýlovo. Ale ak sa bojíte, že na značkových teplákoch zoderie do týždňa kolená, radšej investujte skôr do značkových doplnkov.
Napríklad ak dieťa rado nosí batohy alebo šiltovky, pokojne mu z nich zaobstarajte aj niekoľko dizajnových kúskov. Praktické doplnky, čím teda ruksaky aj pokrývky hlavy rozhodne sú, môžu nosiť na prechádzky do prírody, na športové krúžky, ale i do školy. Ak ste zásadne proti značkám, je to v poriadku! A možno Vás v nasledujúcich riadkoch presvedčíme o tom, že nemusíte…

 

Obliekať do známych značiek?

Nie, nie… Deti by si nemali zvykať na konzumný spôsob života, ani bazírovať na značkách. V skutočnosti nepotrebujú tak veľa – v skrini im stačí primerané množstvo oblečenia, pretože rastú ako z vody a je možné, že by ani nestihli všetko vynosiť. Výnimku tvoria snáď len tie spomínané batohy, z ktorých sa tak ľahko vyrásť nedá.
Ale vráťme sa k téme… Ktorá z nás netúži svoju princezničku alebo princa občas pekne a luxusne zaodieť? Nemusíte mať kvôli tomu výčitky svedomia, niekedy si to situácia dokonca vyžaduje. A preto je dobre byť aj na takúto príležitosť pripravená. Vyskladajte detské oblečenie z bežných kúskov a aj zopár tých značkových – pri drahších kvalitných veciach si však dajte záležať na tom, aby boli univerzálne a ľahko kombinovateľné so zvyškom šatníka.

obliekať deti do známych značiek?

 

Hovorí Vám niečo trvalo udržateľná móda?

Ak sa nazdávate, že k najväčším nepriateľom životného prostredia patrí odevný a módny priemysel, Vaše domnienky sú správne. Môže za to práve masová produkcia a fast fashion – móda vyrobená lacno, zväčša nízkej kvality a na obrovské množstvá, ktorú nájdete vo všetkých klasických obchodných reťazcoch s oblečením. Navyše sa na jej výrobe s veľkou pravdepodobnosťou podieľali malé čínske a indické deti.

Princípom trvalo udržateľnej módy je kúpa odevu, ktorý Vás neomrzí po týždni nosenia a je vyrobený s ohľadom na životné prostredie. Slow fashion – to je presne tá móda, ktorá dbá na kvalitu, udržateľnosť a prírodu. Nápaditá môže byť tiež! Vyznačuje sa originalitou, nadčasovosťou, pohodlím a v porovnaní s fast fashion vydrží oveľa dlhšie.

ines de la fressange a 15 módnych chýbPrečítajte si tiež
15 módnych chýb podľa francúzskej módnej ikony.

Pozrime sa na španielsku značku Mayoral, lídra detskej módy už dobrých 75 rokov. Niektoré oblečenie (a možno aj obuv) je z vlákien vyrobených z recyklovateľných materiálov, ako sú napríklad plastové fľaše. Materiály napriek tomu nie sú zdravotne škodlivé, ba práve naopak, na bezpečnosť sa testujú a sú veľmi kvalitné. Spoločnosť Mayoral sa určite snaží o trvalo udržateľnú módu a jej vplyv na životné prostredie ju určite zaujíma.

Dobrou ukážkou spoločnosti presadzujúcej myšlienku trvalo udržateľného rastu je tiež svetoznámy výrobca obľúbenej detskej stavebnice, Lego. Prečo ho tu spomíname? Tak ako pri hračkách, túto filozofiu určite aplikuje aj na vlastnú značku detského oblečenia Lego wear.

Prispieť k trvalo udržateľnému rozvoju môžete aj Vy! Napríklad tak, že budete kupovať/predávať veci cez bazár alebo v secondhande (aj značkové). Môžete oblečenie recyklovať, pretvárať podľa svojich predstáv, zo starého urobíte nové a nepodľahnete každému módnemu výstrelku.
Buďte svojim deťom príkladom!

— PR článok —


                                                                       Páčil sa ti článok? Pošli ho ďalej!

About Author

Dana

Mám dlhoročné skúsenosti v marketingu na strane klienta, ako aj s prácou v reklamných agentúrach. Píšem o rôznych témach, oblastiach, ale najmä pre ženy.