Zvýšte spokojnosť zákazníkov. Poradíme vám, ako na to

Pinterest LinkedIn Tumblr +

Zákazník je v biznise najdôležitejší. Aby ste na trhu a medzi obrovskou konkurenciou ale prežili, potrebujete správne nástroje. Dobrou správou je, že na zvýšenie spokojnosti zákazníkov vám stačí využiť niekoľko šikovných inteligentných opatrení.
A my vám v našom článku niekoľko z týchto opatrení prinášame, aby ste nielen zvýšili spokojnosť zákazníkov, ale im aj priniesli radosť a zážitok z nakupovania. 

 

Oslovte dobrú marketingovú agentúru

Dobrá reklama je základ. Nesmierne veľkou výhodou dnešnej doby je, že na jej vytvorenie môžete využiť online priestor, ktorý je všetkým zúčastneným stranám oveľa dostupnejší. Aj tu ale platí, že na vytvorenie dobrého a zaujímavého obsahu online reklamy a vhodného výberu konkrétnej formy je potrebné osloviť dobrú marketingovú agentúru, ktorá sa v tomto sektore vyzná!

Uvidíte, že budete s výsledkom spokojní a odzrkadlí sa to aj na vyšších ziskoch a väčšej lojalite zákazníkov.

selfmarketingPrečítajte si tiež
Naučte sa urobiť self-marketing. Dostane vás vyššie.

 

Investujte do originálnych firemných darčekov

Nesmierne milým a stále dobrým spôsobom, ako si získať klientov na svoju stranu, sú aj darčeky. Potešiť niečím hmotným neznamená prísť o veľké peniaze, naopak, môžete tím len získať. Darčekom môže byť dnes naozaj všetko. My vám však odporúčame kvalitnú gurmánsku kávu, ktorá bude tým  najlepším darčekom pre obchodných partnerov vo vašom okolí.

 

Zjednodušte proces platby

Ďalšou možnosťou zvýšenia spokojnosti zákazníkov je aj veľký výber platobných metód. Ale pozor. Integrácia rôznych spôsobov platby vo vašom internetovom obchode má aj svoje úskalia a nemusí byť vždy jednoduchá.

Treba si preto vybrať toho najlepšieho poskytovateľa služieb, ktorý vám ponúkne všestranný bezstarostný balík moderných online platobných metód a ich kompletnú škálu. Technická integrácia je pomerne jednoduchá a každý zákazník môže platiť preferovaným spôsobom platby.

platobné metódy spokojnosť zákazníkov

 

Otázky a kritiku nenechávajte bez odozvy

Rýchlosť a otvorenosť sa vám v tomto smere oplatí! Ak vám zákazník položí otázku prostredníctvom e-mailu alebo online formulára, odpovedzte čo najrýchlejšie.

Urobte to isté s negatívnym hodnotením na Googli, v obchode alebo na sociálnych sieťach. V týchto prípadoch sa za žiadnych okolností neskrývajte. Môže sa stať, že jednotliví zákazníci budú zo zakúpeného produktu sklamaní alebo že dodacia lehota nebola v poriadku. Napriek tomu odpovedzte priateľsky a otvorene, bez toho, aby ste osobne kritizovali recenzentov. Aktívne narábanie so zlými hodnoteniami zanecháva na ostatných online návštevníkoch dobrý a vážny dojem.

— PR článok —
Foto: oatawa/Shutterstock.com, Pixabay.com


Zdielať

About Author

Komentáre sú uzavreté.