Stále obľúbenejšie nápoje FuzeTea prinášajú spojenie zmesi čajového extraktu s príchuťou ovocia, vďaka ktorému sa môžete odpútať od každodenného zhonu a ponoriť sa do sveta chutí a vôní. Čajový extrakt je z udržateľných zdrojov a je certifikovaný Rainforest Alliance. Novinkou na trhu je osviežujúca príchuť, ktorá v sebe kombinuje čierny čaj, lahodné spojenie broskyne a netradičnú chuť ruže pre chvíle pokoja i vzrušenia.
Lahodný FuzeTea
Čierny čaj v kombinácii s broskyňou a ružou, navyše vo variante bez cukru. To je nová príchuť populárneho nápoja FuzeTea.
„Obľuba nápojov FuzeTea u zákazníkov aj naďalej rastie, snažíme sa im preto prinášať nové a nevšedné príchute, ktoré reflektujú ich preferencie. Broskyňová príchuť je medzi ľadovými čajmi najobľúbenejšia, doplnená o odľahčenú chuť ruže a navyše variant bez cukru ponúka zdravšiu alternatívu tohto nápoja,“ hovorí Lukáš Topol, marketingový manažér značky FuzeTea Coca-Cola HBC ČR a SR.
Novinka je dostupná v dvoch verziách balenia – 0,5 litra a 1,5 litra. Nová príchuť prináša rafinované spojenie čierneho čaju, obľúbenej broskyne a nevšednú chuť ruže. Je to ideálna kombinácia pre chvíle pokoja aj vzrušenia.
Nápoje FuzeTea majú najnovšie na svojej etikete QR kód, ktorý odkazuje na Coke aplikáciu, v ktorej môžu zákazníci hrať mini hry a súťažiť o zaujímavé ceny. Až do 20. marca totiž prebieha pri všetkých sýtených nealkoholických nápojoch z portfólia Coca-Cola Národná spotrebiteľská súťaž Marvel. Pod bielym viečkom nápojov FuzeTea nájdu súťažiaci promo kód, vďaka ktorému môžu v Coke aplikácii hrať o zaujímavé ceny. Hlavná výhra je zájazd do Disneylandu v Paríži.
TS, foto: Coca-Cola