Najväčší nepriatelia spánku a ako s nimi bojovať

LinkedIn

Ste vyčerpaní a neustále bojujete s nepriateľmi spánku? Určite nie ste sami a niekoľko tipov, ako sa s týmto problémom vysporiadať vám pomôže na nespavosť zabudnúť.

 

Chýbajúce siete proti hmyzu

Spánok v lete nám komplikujú nielen vysoké teploty, ale aj otravný hmyz. Mnohí sa ale prekrytia okien sieťami obávajú, pretože znižujú intenzitu osvetlenia interiéru a rýchlo sa poškodia. Pokiaľ si ale vyberiete na okná skutočne kvalitné siete proti hmyzu, určite vám nič podobné nehrozí.

Siete sú vyrobené z kvalitných materiálov, ktorý zaručuje ich pevnosť a pritom dokonalú svetelnosť interiéru. Aj takéto riešenie sa potom môže stať ekologickým repelentom, ktorý vydrží a je účinný niekoľko rokov.

 

Kvalitný nábytok do spálne

Príčina porúch spánku môže byť aj v nábytku, stenách či textíliách okolo postele. Môže skrývať široké spektrum chemikálií, ktorými ste každý večer vystavení. Toxíny z bývania vás priamo neoberajú o spánok, môžu však dráždiť sliznice citlivých ľudí a spôsobiť nepríjemné pocity, ktoré spánku nepochybne neprospievajú.

Možné zdroje podráždenia sú formaldehyd z drevotriesky, lepidlo v kobercoch, rozpúšťadlá vo farbách, konzervačné prostriedky na prírodné drevo a niektoré plasty. Kvalitný nábytok do spálne by mal byť preto netoxický, čo znamená, že je vyrobený s minimálnym použitím škodlivých materiálov.

potraviny pre lepší spánokPrečítajte si tiež
Potraviny pre lepší spánok – čo jesť a čo nie?

 

Internetové nakupovanie

Krása toho, že dnes môžete robiť všetko zo svojho smartfónu, znamená, že VŠETKY svoje nákupy vybavíte online. Nevýhodou však je, že tieto potreby si najčastejšie uvedomíme až v posteli, keď sa má spať.

Všetci vieme, že odborníci neustále upozorňujú na vplyv, ktorý majú mobilné telefóny pri posteli na spánok. Pomôcť vám môže, keď si urobíte zoznam toho, čo potrebujete, a potom zadáte objednávku nasledujúce ráno, takže si to môžete v duchu odškrtnúť zo zoznamu a vyhnúť sa plytvaniu drahocenným časom spánku.

Ak vplyv týchto negatívnych faktorov eliminujete, spánok sa časom určite zlepší.

— PR článok —
Foto:  ALPA PROD/Shutterstock.com


                                                                       Páčil sa ti článok? Pošli ho ďalej!

About Author